Učitelj njemačkog jezika naše škole Lukas Paun vratio se s jednotjednoga tečaja stručnoga usavršavanja u Ateni usmjerenog podršci učenicama i učenicima s poremećajem iz spektra autizma (engl. Autism Spectrum Disorder – ASD) i poremećajem pažnje/hiperaktivnosti (engl. Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder – ADHD).
Tečaj je obuhvaćao dijagnostičke kriterije, metode poučavanja i komunikacijske strategije koje se mogu primijeniti u radu s učenicama i učenicima s navedenim poremećajima s ciljem osnaživanja svakoga od njih. Svoja će saznanja podijeliti s drugim učiteljicama i učiteljima kako bi ih se moglo primijeniti u radu s učenicama i učenicima koji pate od takvih poremećaja, a koji su sve češći u današnje doba. Tečaj je financiran sredstvima Erasmus+ projekta KA122 „Jednake mogućnosti za sve!“ koji se trenutno provodi u našoj školi. Uz učitelja L. Pauna, tečaju je nazočio i učitelj razredne nastave Željko Jaić iz OŠ Stjepana Radića iz Čaglina koja također provodi Erasmus+ projekt.
Istražene su prilagođene metode poučavanja kao što su analiza zadataka i društvene priče (engl. social stories) te učinkoviti komunikacijski sustavi kao što je sustav komunikacije razmjenom slika namijenjenom osobama s teškoćama u komunikaciji (engl. Picture Exchange Communication system – PECS). Praktični primjeri i grupne rasprave bili su izrazito značajni pružajući uvide kako provesti navedene metode u nastavi ne bi li se tako pozitivno utjecalo na učenje.
Suradnja s roditeljima bila je središnja tema. Izgradnja snažnoga partnerskog odnosa između roditeljskoga doma i škole osigurava dosljednost i potporu učenicama i učenicima u različitim okruženjima. Potrebno je stoga surađivati kako bi se stvorilo uključivo okruženje za učenje u kojima svaka učenica i svaki učenik može napredovati.
U slobodno vrijeme učitelji su obišli znamenitosti grada Atene među kojima je zasigurno najpoznatija Akropola te se upoznali s lokalnom gastronomijom.
Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.
Došao je i i zadnji dan boravka naših francuskih gostiju u našoj školi. Udomaćili su se, a i mi smo ih primili kao da su naši redovni đaci. Prije nego što smo se rastali od njih, pristupili su izazovnom biciklističkom poligonu koji je za njih pripremila učiteljica...
Nakon jučerašnjega pješačenja do Starca i nazad u centar Pleternice , čovjek bi mogao pomisliti da su nam se gosti iz Francuske izmorili i da više ne žele nikamo ići, no suprotno je posrijedi. Ovakav smo vrlo intenzivan i brz ritam događanja zadržali i danas.U pratnji...
Početak je novoga tjedna krenuo vrlo burno i vrlo poduzetno. Došli su nam u goste učenice i učenici iz francuske škole collège Théodore Monod iz Aniche. Aniche je općina od svojih 10.000 stanovniku u departmanu Nord u regiji Hauts-de-France. Nalazi se vrlo blizu...